
„S-a născut la data de 08.01.1954 în localitatea Ţînţăreni, judeţul Gorj.
Primele trei clase din şcoala primară le-a urmat în Craiova, la liceul nr. 5 Gheorghe Trişcu, iar următoarele clase, în Turnu-Severin. Clasa a VIII-a a urmat-o în Craiova, la liceul Nicolae Bălcescu.
Cursurile liceale le-a urmat la Breaza, la prestigiosul liceul militar „Dimitrie Cantemir” din localitate, pe care le-a absolvit în anul 1973.
Pasionat de aviaţie, în timpul liceului militar a participat la o tabără de zbor pe aerodromul „Mircea Zorileanu” din Braşov, în vara anului 1972, unde a zburat planorul IS-7/12, realizând 45 de aterizări cu 3 ore de zbor, în dublă comandă. În vara anului 1973 a participat la o tabără de zbor cu motor organizată pe aerodromul „Gheorghe Bănciulescu” de pe aerodromul Ploieşti, unde a zburat avionul Zlin-526, realizând 85 de aterizări cu 18 ore şi 4 minute de zbor, având ca instructor pe marele zburător Ioan Trucmel.
În perioada 1973-1976 a urmat cursurile şcolii militare de ofiţeri de aviaţie „Aurel Vlaicu” , secţia naviganţi activi, de la Boboc, la absolvirea căreia a fost repartizat pilot în cadrul patrulei a 2-a, escadrila a 3-a din R. 67 Av.V.B. de pe aerodromul Craiova. În anul 1978 a fost încadrat pilot în cadrul patrulei a 3-a, escadrila a 2-a, unde a zburat avionul MIG-17 PF, iar în anul 1981 a fost numit pilot-şef în cadrul patrulei a 2-a, escadrila a 2-a, pentru ca în 1981 să fie numit comandantul aceleiaşi patrule zburând în continuare pe avionul MIG-17 PF. La sfârşitul anului 1983 şi începutul anului 1984 a urmat cursul de cunoaştere în vederea exploatării la sol şi în zbor a avionului IAR-93, preserie 1 şi preserie 2, dar nu a început imediat zborul pe avionul IAR-93, deoarece executa serviciu de luptă cu avionul MIG-17 PF. Zborul pe avionul IAR-93 l-a început în luna septembrie 1984, iar în iulie 1988 a obţinut calificarea de instructor.
A urcat treptele carierei militare până la funcţia de comandant de escadrilă. În anul 1999 a fost numit pilot recepţioner în cadrul Bazei 67 aeriene de pe aerodromul Craiova.
A trecut în rezervă prin pensionare în luna iulie 2002.
În cariera de zburător a participat la aproape toate evenimentele majore din viaţa unităţii, cum ar fi aplicaţii, convocări metodice de zbor, mitinguri aeriene şi zboruri demonstrative, zburând planorul IS-7/12, avionul clasic Zlin-526 şi avioanele reactive L-29, MIG-15, MIG-17, MIG-21, IAR-93 şi IAR-99, realizând un total de 1527 ore şi 11 minute de zbor cu 3767 de aterizări, din care pe avionul IAR-93 410 ore de zbor cu 940 de aterizări. A obţinut calificarea de instructor, contribuind la instruirea a generaţii şi generaţii de piloţi militari pe avioanele MIG-15, MIG-21, IAR-93 şi IAR-99 şi pilot clasa 1-a, în toate condiţiile meteorologice. În activitatea de zbor a fost confruntat cu mai multe situaţii şi cazuri speciale pe care le-a rezolvat cu calm şi profesionalism iar în data de 25 august 1992 a fost nevoit să se catapulteze din avionul IAR-93 D.C. serie cu forţaj numărul 602 ca urmare a unei situaţii critice apărute la bord.
În întreaga activitate a fost distins cu mai multe ordine şi medalii.”1