„S-a născut la data de 10.02.1953, în localitatea Botoşeşti-Paia, jud. Mehedinţi.
A urmat în localitatea natală cursurile şcolii generale, pe care a terminat-o în anul 1968.
În perioada 1968-1971 a urmat cursurile şcolii profesionale Electroputere din Craiova, fiind elev intern cazat la căminul şcolii. După absolvirea acestei şcoli a fost încadrat la C.F.R., pe funcţia de lăcătuş întreţinere şi reparaţii locomotive Diesel şi electrice. A lucrat 2 ani la depou şi, în paralel, a început cursurile serale ale liceului teoretic nr. 3 din Craiova, actualul Colegiu „Elena Cuza”. În timpul când urma cursurile treptei I-a l-a cunoscut pe m.m. Niţă Dumitru care era încadrat la Baza 322 reparaţii aeronave şi, în urma discuţiilor purtate cu acesta a fost determinat să urmeze cursurile şcolii militare. După absolvirea treptei I-a de liceu a susţinut examen de admitere la Şcoala militară tehnică de aviaţie „Traian Vuia” ale cărei cursuri la specialitatea avion-motor le-a urmat în perioada 1973-1976.
La absolvirea şcolii a fost repartizat la Craiova, încadrat mecanic de avion la Escadrila I-a din R. 67 Av. V.B. A urmat timp de 45 de zile cursul de cunoaştere şi exploatare a avionului MIG-17 F, care era în dotarea escadrilei şi, după susţinerea examenului cu inginerul-şef al unităţii, lt. col. Gheorghe Marin, a fost admis la exploatarea acestui tip de avion ca mecanic. Primul avion pe care l-a exploatat a fost avionul MIG-17 F cu numărul de înmatriculare 442. În paralel s-a înscris la liceu şi a terminat şi treapta a II-a cu bacalaureat. A fost apoi încadrat tehnic de avion la Escadrila I-a.
În luna octombrie 1980 a început cursul de cunoaştere şi exploatare a avionului IAR-93 pe care l-a reluat în toamna anului 1981, finalizat cu examen, după care a început activitatea de zbor cu prima grupă de piloţi din unitate, de la D. 70 Av. şi C.Av.M. A fost printre primii tehnicieni care au avut în primire avioane IAR-93, fiind primul tehnic de avion la avionul IAR-93 D.C. cu nr. 007, unde mecanic de avion era m.m. Petcana George. A fost tehnic de avion la acest avion până în luna octombrie 1984 când a fost detaşat la C.Î.Z., în funcţia de tehnic de avion, în vederea exploatării avionului nou construit IAR-99, instituţie în cadrul căreia şi-a desfăşurat activitatea 7 ani şi 6 luni. În această perioadă, în afara avionului IAR-99 a exploatat avioanele MIG-15 D.C., MIG-15 Bis, care era în dotarea C.Î.Z.-lui, precum şi avionul IAR-93 nr. 216 pe care l-a luat în primire din I.Av. Craiova pentru executarea zborurilor de casă.
În anul 1991 a revenit, la cerere, în unitate, fiind încadrat tehnic de avion la avionul IAR-99 în cadrul Escadrilei a 2-a. Ulterior a îndeplinit funcţia de tehnic de patrulă în cadrul aceleiaşi escadrile şi, mai târziu încadrat la grupa de motoare de la S.L.A. de unde a ieşit la pensie în data de 01.01.1999.
În întreaga carieră de tehnic a exploatat avioanele MIG-15, MIG-17, IAR-93, IAR-99 şi MIG-21 (numai la S.L.A.).De asemenea, în cariera sa a participat la numeroase aplicaţii, mitinguri, prezentări de tehnică militară, atât static cât şi dinamic, precum şi la Parada aeriană organizată şi desfăşurată cu ocazia zilei de 23 august 1984, când avioanele IAR-93 din înzestrarea R. 67 Av. V.B. au survolat tribuna oficială din Piaţa Aviatorilor din Bucureşti.
Pentru meritele sale a fost recompensat cu mai multe ordine şi medalii.”1