„S-a născut la data de 3 ianuarie 1953 în Bucureşti, unde a urmat cursurile şcolii generale şi liceului, îmbinându-le cu activitatea sportivă de performanţă, respectiv patinaj artistic, de la vârsta de 6 ani şi până când a fost admis la facultate, în anul 1971.
În luna august 1976 a absolvit cursurile Academiei Tehnice Militare, Facultatea de mecanică, secţia armament de aviaţie, fiind repartizat în cadrul R. 93 Av. V. de pe aerodromul Giarmata, pe funcţia de şef atelier armament, sisteme de salvare şi cupole de la S.L.A., unde a exploatat avioanele MIG-21.
Începând cu data de 26 noiembrie 1977 a fost încadrat la C.Î.Z. Craiova, ca inginer de testare pentru armament şi sisteme de salvare în cadrul echipei de pregătire a avioanelor pentru zbor.
Principalele activităţi în care a fost implicat au fost:
— zboruri de încercare cu avioanele prototip, în vederea omologării;
— zboruri de antrenament pentru piloţii de încercare; se zbura cu avioanele MIG-15 cu S.C. şi cu D.C. şi ulterior, cu avioanele IAR-93 numărul 003 şi 005;
— zboruri de recepţie pentru avioanele IAR-93 care ieşeau din fabrica de la Craiova. Exista un program de încercare şi de recepţie după fabricaţie şi înainte de predare la beneficiar, care era aviaţia militară, respectiv R. 67 Av. V.B. La fiecare lot de avioane, exista şi un program de trageri şi bombardament: trageri cu tunurile de bord, cu proiectile reactive nedirijate şi bombardamente cu bombe de 250 kg. Reglajul armamentului de pe aceste avioane se executa în biuta unităţii, ocazie cu care a urcat în cabina fiecărui avion construit în acea perioadă;
— zboruri de testare şi evaluare pentru echipamente de avionică, armament şi muniţie asimilate în România;
— zboruri de pregătire a piloţilor din aviaţia militară, inclusiv a piloţilor din Iran;
— testarea şi evaluarea muniţiilor de aviaţie şi a lansatoarelor.
A fost în echipa tehnică ce a participat la Parada aeriană din data de 23 august 1979, pe aerodromul Alexeni, cu ocazia primei prezentări publice a avionului IAR-93.
A urmat un curs profesional în Anglia, în perioada februarie-martie 1981, pentru a fi atestat în exploatarea scaunului de catapultare MKRU 10 J, fără acest atestat neputând beneficia de suport tehnic şi garanţie pentru acest produs. Diploma obţinută în urma absolvirii acestui curs îi oferea dreptul de a exploata şi efectua lucrări de mentenanţă la scaunele de catapultare MKRU-10J, precum şi calitatea de instructor cu catapultarea.
În luna noiembrie 1989 a fost detaşat la Aerofina, în cadrul echipei care a realizat şi experimentat scaunul de catapultare românesc.
În luna mai 2000, la cerere a trecut în rezervă prin pensionare, dar a rămas în continuare inginer şef de secţie la Aerofina.”1