„S-a născut la data de 22.04.1955 în localitatea Craiova, judeţul Dolj.
Şcoala generală şi cursurile liceului „Nicolae Bălcescu” le-a urmat în Craiova. După absolvirea liceului susţine examen şi în perioada 1974-1979 a urmat cursurile Academiei Militare Tehnice din Bucureşti. La sfârşitul anului IV de studiu, în anul 1978 a fost avansat la gradul de locotenent.
După absolvirea cursurilor A.M.T. a fost repartizat pe funcţia de şef atelier reparaţii şi modernizări în cadrul S.L.A. din R. 67 Av. V.B. de pe aerodromul Craiova. Ulterior, începând cu data de 31.07.1986, a fost numit pe funcţia de şef birou exploatare şi locţiitor al inginerului-şef pentru exploatare în cadrul aceleiaşi unităţi. Începând cu anul 1990 a fost mutat la Baza 322 Reparaţii Aeronave Craiova, pe funcţia de şef atelier proiectare şi inginerie tehnologică şi ulterior, începând cu anul 1995 pe funcţia de şef al serviciului tehnic la Academia Aviaţiei şi Apărării Antiaeriene de la Braşov. În anul 2005, în cadrul acestei academii a fost profesor militar la catedra de aviaţie şi apărare antiaeriană şi şef al comisiei didactice.
A trecut în rezervă prin pensionare în data 15.12.2007 cu gradul de comandor.
A urmat cursul de cunoaştere pentru exploatarea avionului IAR-93 în toamna anului 1980, ulterior făcând parte din comisia unităţii pentru recepţionarea avioanelor IAR-93 din Î. Av. Craiova, nou construite.
Începând cu anul 1983 a făcut parte din grupa de lectori care au predat probleme tehnice personalului tehnico-ingineresc şi navigant care au urmat cursurile de cunoaştere a avionului IAR-93 în vederea exploatării la sol şi în zbor a acestuia, organizate de către unitate, predând partea de aerodinamică şi mecanica zborului şi mai multe instalaţii. Printre instalaţiile predate erau instalaţia de combustibil a avionului, instalaţia de climatizare-presurizare, trenul de aterizare şi cursul de motoare. În cadrul acestor cursuri, atât teoretice, cât şi pe timpul practicii executate la avioane de către piloţi, a insistat ca aceştia să înveţe să alimenteze singuri avionul, deoarece, era posibil ca, datorită anumitor condiţii să fie nevoiţi să aterizeze pe aerodromul de ajutor şi să alimenteze singur avionul cu combustibil sau să explice tehnicienilor de pe acel aerodrom cum se alimentează avionul. De asemenea, tot în legătură cu acest aspect, se avea în atenţie ca, în caz real, avioanele militare româneşti să execute aterizări şi decolări de pe tronsonul de autostradă din zona localităţii Răteşti, situaţie în care trebuiau să alimenteze singuri cu combustibil avionul. Deoarece avioanele IAR-93 intrate în înzestrarea unităţii erau parcate în linia de avioane a escadrilei 1-a şi, ulterior a escadrilei a 2-a, a fost necesară reproiectarea locurilor de parcare pentru aceste avioane, deoarece locurile de parcare ale avioanelor MIG-15 şi 17 erau prea mici. În acest sens, inginerul Gheorghe Levcenco a proiectat noul loc de parcare necesar avioanelor IAR-93, care aveau forma geometrică de trapez isoscel, cu baza mare către bretela de rulaj. Aceste locuri de parcare au fost realizate de către geniştii aeronautici în anul 1982 concomitent cu lucrările executate la pista de decolare-aterizare.
În vederea operaţiunii de revitalizare a rezervoarelor de combustibil care echipau avioanele IAR-93, activitate care s-a desfăşurat în cadrul Bazei 322 reparaţii avioane, pentru verificarea din punct de vedere al presurizării a rezervoarelor de combustibil din planuri, care fuseseră tratate, inginerul Gheorghe Levcenco l-a ajutat pe inginerul Liviu Boc să proiecteze un bazin din beton, prevăzut cu sistem de golire şi macara, bazin care a fost montat în hangarul din dreapta din cadrul Bazei 322 reparaţii avioane.
În activitatea de asimilare a conductelor hidraulice în cadrul Bazei 322 reparaţii avioane de pe aerodromul Craiova, o contribuţie deosebită a adus-o inginerul Gheorghe Levcenco, care îndeplinea funcţia de proiectant-şef al acestei unităţi.
Pentru meritele sale a fost recompensat cu mai multe ordine şi medalii.”1