
„S-a născut la data de 29.01.1943 în loc. Bîlvăneşti, jud. Mehedinţi.
A urmat cursurile şcolii primare cu clasele I-IV în localitatea natală şi clasele V-VII în altă localitate deoarece în comuna natală şcoala nu avea decât 4 clase.
A urmat apoi cursurile şcolii profesionale de mecanici auto de la Vânju Mare, cu durata de 3 ani, după absolvirea căreia a fost repartizat mecanic agricol în loc. Şirian, lângă Turnu Severin.
În timpul anului III de studii a optat pentru a urma cursurile şcolii de subofiţeri de aviaţie de la Mediaş, pe care le-a urmat în perioada septembrie 1963-august 1966. La data începerii cursurilor, şcoala militară avea o durată de 2 ani şi avea specializarea de subofiţeri tehnici de aviaţie, iar pe parcurs, cursurile au devenit de 3 ani şi absolvenţii erau maiştri militari.
După absolvirea şcolii la data de 23 august 1966 a fost repartizat la R. 67 Av. V.B. de pe aerodromul Craiova, în funcţia de tehnic de avion, în cadrul Esc. a 2-a, înzestrată cu avioane MIG-15. După o anumită perioadă a fost tehnic de avion la patrula comandă iar apoi încadrat tehnic de avion la Esc. 1-a înzestrată cu avioane MIG-17 F, funcţie din care a făcut trecerea pe avionul IAR-93.
Cursul de cunoaştere al avionului IAR-93 l-a urmat la sfârşitul anului 1980 şi cursul de revedere, începând cu data de 25.09.1981, la C.Î.Z. Craiova (cu durata de 12 zile), făcând parte din prima grupă de tehnicieni care au făcut trecerea pe acest avion. În urma acestui curs a fost primul tehnic de avion al avionului IAR-93 D.C. nr. 008, avându-l mecanic de avion pe m.m. Popa Gheorghe, care şi el urmase cursul de cunoaştere în aceeaşi perioadă. În perioada octombrie 1981-februarie 1982 în care s-a făcut trecerea pe acest avion a primilor piloţi din unitatea noastră, echipajele tehnice au fost dublate de către echipaje tehnice de la C.Î.Z., ulterior tehnicienii unităţii devenind tehnicieni primi.
În calitate de tehnic de avion a participat la Convocarea metodică de zbor acrobatic organizată şi desfăşurată pe aerodromul Deveselu în luna octombrie 1982. Ulterior, a participat la Parada Aeriană organizată şi desfăşurată cu ocazia zilei de 23 august 1984, când s-a făcut deplasarea pe aerodromul Alexeni, având în primire avionul IAR-93 S.C. nr. 110 cu care a zburat lt. maj. Gheorghe George. A mai exploatat avioanele IAR-93 D.C. nr. 181 şi avionul IAR-93 M.B. nr. 206 cu care a participat la aplicaţia „Bariera 88” organizată şi desfăşurată pe aerodromul Sibiu în lunile august-septembrie 1988.
A participat ca tehnic de avion la avionul IAR-93 nr. 181 la mitingul aerian organizat şi desfăşurat cu ocazia Zilei Aviaţiei, pe aerodromul Giarmata, în anul 1996, precum şi în anul 1997, deşi nu s-a mai desfăşurat mitingul datorită decesului generalului Stan Ion în accidentul cu avionul L-39.
Ca tehnic de avion a exploatat avioanele MIG-15, MIG-17 şi IAR-93 fără probleme deosebite.
A fost încadrat tehnic de avion până a trecut în rezervă prin pensionare în data de 30.01.1998.
În întreaga sa activitate a fost recompensat cu mai multe ordine şi medalii.”1