Fuzelajul anterior este de tip semi monococă, fiind construit din cadre, lonjeroane, lise și înveliș.
Fuzelajul anterior cuprindea zona din botul avionului, până la cadrul 16, fiind joncționat nedemontabil cu fuzelajul central. Împreună, formau fuzelajul principal.
Fuzelaj anterior avion simplă comandă
În partea din față a fuzelajului anterior era amplasat tubul Pitot, cu instalația aferentă, iar între cadrele 1-3, platforma giroscopică. În spatele platformei giroscopice, până la cadrul 5 erau amplasate echipamentele instalației de oxigen.
Între cadrele 3-9 se afla nișa trenului anterior de aterizare, închisă cu două trape, acționate mecanic. Pe structură erau montate feruri pentru prinderea jambei și a verinului de acționare.
În zona dintre cadrele 5-9, pe partea de sus a fuzelajului, în partea stângă, se afla echipamentul electronic, iar pe partea dreaptă, cel electric.
Între cadrele 9-14 a, sus, în fuzelajul anterior, era amplasată cabina presurizată, incluzând și ferurile de fixare scaun catapultare, parbrizul și cupola.
Lateral, în spatele cabinei, începând cu cadrul 14, se aflau dispuse cele două prize de admisie a aerului pentru cele două motoare turboreactoare.
Între cadrele 14a-16, în spatele cabinei pilotului, erau montate echipamente ale instalației de climatizare și tijele comenzilor se montau pe coama fuzelajului.
Fuzelaj anterior avion dublă comandă
Grigore Leoveanu