:”După părerea mea, avionul a fost conceput după ultimele standarde la timpul respectiv, având două motoare şi multe instalaţii dublate, chiar triplate şi a fost construit aşa cum a fost construit, cu eforturi, au fost probleme şi la construirea lui dar şi în exploatare. Nu au fost accidente atât de grave cu acest avion, au fost piloţi care s-au salvat prin catapultare, pentru că aveau scaunele bune sau au aterizat, chiar cu un motor sau cu un sistem hidraulic căzut, deci s-a dovedit că instalaţiile au funcţionat cum au fost proiectate. Lipsa de piese de schimb, materiale de întreţinere şi tehnologii, cum veniseră la MIG-15 de exemplu, a dus la apariţia multor probleme în exploatare, avionul fiind nou şi personalul era la început de drum. Probleme au fost în exploatare, se exploata mai greu decât alte avioane, dar era şi din altă generaţie, era mai mare, mai complex. Mie, care am crescut o dată cu el, mi-a părut rău când a fost scos din exploatare. A fost un avion cu care am crescut şi cu care am ieşit la pensie.”1