„A fost singurul avion de luptă pe care l-am cunoscut. Eu am luat acest avion aproape de la zero şi l-am exploatat până la scoaterea din serviciu. Evident că începuturile au fost foarte dificile, au fost tot felul de probleme, de proiectare, tehnice şi legate de echipamente şi de montaj, deci defecţiuni care au grefat foarte mult şi timp îndelungat fiabilitatea acestui avion. Prin 1985 sau 1986 ni s-a cerut de către C.N.I.A.R. să facem o statistică în ceea ce priveşte fiabilitatea avionului IAR-93, comparativ cu avioanele similare, cele din clasa lui, bineînţeles pe baza datelor la care aveam acces. Am făcut astfel comparaţie cu avionul Jaguar, cu Viggen şi am rămas destul de surprins să constat că nici fiabilitatea acestora nu era deosebită, comparativ cu avionul IAR-93. Pentru IAR-93 A ieşit o fiabilitate de vreo 7 ore, în timp la celelalte, cel mai bun avea 13 ore(n.a.-este vorba de numărul de ore de funcţionare fără defecte-T.F.D.).În acest sens am avut discuţii şi cu locotenent-colonelul Ştefan Voian, deşi dânsul era plecat inspector în C.Av.M.”1