„S-a născut la data de 6 decembrie 1935 în comuna Rasa, judeţul Ialomiţa, unde a urmat şi cele patru clase primare. În perioada 1949-1951 a urmat cursurile Şcolii profesionale de construcţii. Atras de zbor, întrerupe cursurile acestei şcoli şi merge în primăvara anului 1952 la Câmpina, unde a zburat planoarele ICAR şi Baby, iar în vara aceluiaşi an, zbor cu motor pe avionul Zlin-381, pe aerodromul Geamăna, Piteşti, fiind brevetat pilot de turism.
În perioada octombrie 1952-decembrie 1955 a urmat cursurile şcolii militare de aviaţie „Aurel Vlaicu” din Tecuci, pe care a absolvit-o la data de 9 ianuarie 1956, ca ofiţer categoria 1-a, specialitatea comandă pilot de vânătoare. După absolvirea şcolii a fost trimis să urmeze cursurile şcolii de instructori de zbor, pe aerodromul Buzău, unde a zburat avionul IAK-18. În acelaşi an, periodic mergea pe aerodromul Focşani, care avea pistă naturală, pentru a zbura avionul MIG-15. În anul 1957 a absolvit şcoala de instructori de zbor şi a fost repartizat instructor de zbor în şcoala militară, pe avionul MIG-15, la Bacău (Regimentul aviaţie şcoală reactivă), care ulterior s-a mutat pe aerodromul Ianca.
În perioada 1960-1963 a fost încadrat pilot în cadrul R. 67 Av. V.B. de pe aerodromul Craiova, unde a zburat avioanele MIG-15 şi MIG-17 F, îndeplinind funcţiile de pilot, pilot-şef şi comandant de patrulă. În această perioadă termină şi studiile liceale, cu diplomă de maturitate.
În anul 1963 a fost încadrat pilot în cadrul R 91 Av. V. de pe aerodromul Deveselu, în vederea trecerii pe avionul MIG-21. Cursul de cunoaştere al acestui avion l-a urmat la Mediaş, în anul 1964, în cadrul şcolii de tehnici de aviaţie, pe o perioadă de trei luni de zile. Pe aerodromul Deveselu a zburat avioanele MIG-15 şi MIG-21, îndeplinind funcţiile de pilot, pilot-şef, comandant de patrulă, locţiitor comandant de escadrilă şi comandant de escadrilă-funcţie pe care a ocupat-o timp de 10 ani de zile. Din luna mai 1979 până în luna martie 1987 a fost încadrat pilot de încercare la C.Î.Z. Craiova. În această funcţie a executat foarte multe zboruri tehnice şi de încercare a avioanelor IAR-93, a executat în premieră decolări şi aterizări de pe şi pe pista naturală cu avionul IAR-93 şi a întocmit instrucţiunile de zbor aferente, aducându-şi, de asemenea, contribuţia, la întocmirea instrucţiunilor de zbor cu avionul IAR-93 şi a manualului de întrebuinţare în luptă ale acestui avion.
În decursul carierei de pilot a fost confruntat cu mai multe situaţii deosebite şi cazuri speciale pe care le-a rezolvat cu calm şi profesionalism. Dintre acestea amintim aterizarea unui avion MIG-21 RFM, după spargerea cupolei acestuia, în data de 25.06.1976, eveniment de zbor în urma căruia a fost distins cu Ordinul „Apărarea Patriei”, pentru „curajul şi măiestria profesională dovedite în timpul îndeplinirii misiunii”. De asemenea, ca pilot de încercare la C.Î.Z. Craiova a rezolvat cu bine cazul special de 27 martie 1981, când a aterizat avionul IAR-93 preserie 1 cu S.C. numărul 114 cu jamba de faţă escamotată şi catapultarea din avionul IAR-93 prototipul cu S.C. numărul 001, în data de 20 septembrie 1979, catapultare executată in extremis, la înălţimea de aproximativ 90 de metri, în urma unei defecţiuni tehnice, după ce a încercat de mai multe ori repornirea motoarelor în zbor.
A executat ultimul zbor din carieră în data de 15 noiembrie 1985 şi a fost un zbor de încercare pentru pilotul automat.
În întreaga carieră de pilot a zburat două tipuri de planoare, ICAR şi Baby, 7 tipuri de avioane clasice, Zlin-381, Fleet 10G, Nardi FN-305, IAK-11, IAK-18, IAR-827 şi IAK-52 şi 4 tipuri de avioane cu reacţie, MIG-15, MIG-17, MIG-21 şi IAR-93, cu variantele acestora, realizând un total impresionant, de 2932 ore de zbor şi 28 de minute, cu 5729 de aterizări. Din acest total, 226 ore de zbor cu 20 de minute au fost realizate pe avioane clasice, 1275 ore şi 35 de minute pe avioane subsonice şi 1430 ore de zbor şi 33 de minute, cu 2183 aterizări, pe avioane supersonice. Pe avionul IAR-93 executat un total de 390 ore de zbor şi 13 minute cu 685 de aterizări.
A atins calificarea de pilot clasa 1-a şi instructor de zbor în toate condiţiile meteorologice pe avioanele MIG-15, MIG-21 şi IAR-93, contribuind la formarea a generaţii întregi de piloţi militari. De asemenea, o altă faptă deosebită din cariera acestui mare zburător o constituie aterizarea în premieră, cu avionul MIG-15 cu D.C. numărul 1522, împreună cu locotenentul-colonelul Iordan Sandu, pe tronsonul de autostradă, în dreptul localităţii Găeşti, în anul 1974.
Pentru meritele sale, în întreaga carieră a fost distins cu mai multe ordine şi medalii, cum ar fi, în afara celui nominalizat, Ordinul „Meritul Militar”, Ordinul” 23 August clasa a V-a, precum şi Medalia ”Primul zbor cu avionul IAR-99”.1