Fuzelaj central

 Fuzelajul central era de tip semi monococă și împreună cu fuzelajul anterior, printr-o joncțiune nedemontabilă, formau fuzelajul principal. Era cuprins între cadrele 16-33.

Ansamblu chilă

Prize admisie aer motor

Înveliș 

Cadre

16-19 – armamentul artileristic de bord

16- 30- rezervoare flexbile

19-22  – lateral stânga/dreapta – frâne aerodinamice

22-29 – în partea inferioară -nișe trenu de aterizare principal

27-28 – feruri jambe

22-28 – planul central de care se joncționau planurile

     33 -suporți  prindere motoare

Subansamble fuzelaj central

7
8
12
22
21
16
24
25
14
15
13
7 8 12 22 21 16 24 25 14 15 13

Exemple piese frezate

2a
5
3
1
2a 5 3 1

Grigore Leoveanu

Bibliografie

  1. Lt. cdor. av. rz. Gheorghe-Ion Vaida -„IAR 93 Oameni și fapte”, Editura Global Media, Sibiu 2016
  2. Colectiv coordonat de col. ing. Bărbălău Paul, Instrucțiuni pentru zborul cu avionul IAR-93, preserie 1, Centrul de Încercări al Industrei Aeronautice Române, Craiova, 1982;
  3. Colectiv  coordonat de col. ing. Bărbălău Paul, Instrucțiuni pentru zborul cu avionul IAR-93 MB serie, Centrul de Încercări al Industrei Aeronautice Române, Craiova, 1986