Fuzelajul central era de tip semi monococă și împreună cu fuzelajul anterior, printr-o joncțiune nedemontabilă, formau fuzelajul principal. Era cuprins între cadrele 16-33.
Ansamblu chilă
Prize admisie aer motor
Înveliș
Cadre
16-19 – armamentul artileristic de bord
16- 30- rezervoare flexbile
19-22 – lateral stânga/dreapta – frâne aerodinamice
22-29 – în partea inferioară -nișe trenu de aterizare principal
27-28 – feruri jambe
22-28 – planul central de care se joncționau planurile
33 -suporți prindere motoare
Subansamble fuzelaj central
Exemple piese frezate
Grigore Leoveanu
Bibliografie
- Lt. cdor. av. rz. Gheorghe-Ion Vaida -„IAR 93 Oameni și fapte”, Editura Global Media, Sibiu 2016
- Colectiv coordonat de col. ing. Bărbălău Paul, Instrucțiuni pentru zborul cu avionul IAR-93, preserie 1, Centrul de Încercări al Industrei Aeronautice Române, Craiova, 1982;
- Colectiv coordonat de col. ing. Bărbălău Paul, Instrucțiuni pentru zborul cu avionul IAR-93 MB serie, Centrul de Încercări al Industrei Aeronautice Române, Craiova, 1986