DIFERENȚE CONSTRUCTIVE PRESERIE/SERIE
Începând cu avioanele preserie 2, au fost introduse în circuitul de actionare stabilizator servomecanisme Dowty P 348-P, înlocuind servomecanismele BU 51 MSR. În mod similar, pentru circuitul de comanda eleroane, au fost înlocuite hidroamplificatoarele BU 45 cu Dowty P 348/ Același tip de hidroamplificator a fost introdus în circuitul acționare direcție.
„La avioanele de serie, sistemul hidraulic principal deservea voleţii ajutajului motorului drept, iar sistemul hidraulic al comenzilor de zbor deservea voleţii ajutajului motorului stâng, şi, de asemenea, instalaţia hidraulică acţiona şi direcţia.
La avioanele de preserie, sistemul hidraulic de avarie, alimentat de către o electropompă asigura scoaterea trenului de aterizare, frânarea roţilor jambelor principale, acţionarea paraşutei de frânare şi a stabilizatorului, iar la avioanele de serie, acţionarea eleroanelor, a stabilizatorului, direcţiei şi a paraşutei de frânare. Pentru avioanele de serie, scoaterea trenului de aterizare, frânarea roţilor jambelor principale, acţionarea paraşutei de frânare, a stabilizatorului şi direcţiei erau deservite şi de circuitele hidraulice auxiliare, care aveau ca sursă de energie hidraulică hidroacumulatorii cu lichid sub presiune. Circuitul hidraulic al paraşutei de frânare la avioanele de preserie 1 era deservit de sistemul hidraulic principal. La celelalte variante, circuitul era deservit de sistemul hidraulic al comenzilor de zbor.”1