„S-a născut la data de 04.07.1929 în localitatea Huşi, jud. Vaslui. La vârsta de 8 ani a rămas orfan de tată. Cursurile şcolii primare, cu durata de 7 clase le-a urmat la Huşi, dar ultimele două clase, care erau secundare, nu le-a mai terminat deoarece a devenit copil de trupă, din luna iunie 1944 până în 1948 la R. 10 Vânători, fiind trimis într-o cazarmă din Turnu Măgurele, la Centrul de recrutare Teleorman. În perioada cât a fost copil de trupă a urmat cursurile Şcolii profesionale de mecanici auto din Turnu Măgurele cu durata de 4 ani.
A fost recrutat şi încadrat la Flotila 1 Vânătoare, unde a satisfăcut stagiul militar în cadrul Grupului 2 Aviaţie Vânătoare de pe aerodromul Craiova, care avea în înzestrare avioane IAR-80/81, şi alte avioane de şcoală şi legătură, din 1 aprilie 1948 până în luna octombrie 1949. Din luna octombrie 1949 a urmat cursurile Şcolii militare de maiştri de aviaţie de la Mediaş, care trebuiau să aibă o durată de 1 an, pe care a absolvit-o în noiembrie 1950 cu gradul de maistru militar clasa a IV-a. În luna noiembrie 1950 a fost numit tehnic de avion pe aerodromul Focşani, în cadrul Şcolii militare de aviaţie. Ca urmare a faptului că s-a renunţat la gradul de maistru militar, i-a fost echivalat gradul cu cel de plutonier devenind astfel subofiţer tehnic.
În luna octombrie 1952 a început cursurile Şcolii de ofiţeri tehnici de la Sibiu pe care a absolvit-o în luna decembrie 1953, fiind avansat la gradul de sublocotenent şi repartizat, la cerere, în R. 158 Av. Vt. R. de pe aerodromul Craiova., ca tehnic de avion la Esc. a 3-a înzestrată cu avioane MIG-15 S-102.
A îndeplinit şi funcţia de şef al grupei de reglaje şi de motoare din cadrul S.L.A.
În anul 1982, odată cu înzestrarea cu avioane IAR-93 a Esc. 1-a din cadrul unităţii, a fost numit în funcţia de locţiitor tehnic al comandantului de escadrilă, funcţie pe care a îndeplinit-o până la data trecerii în rezervă prin pensionare în anul 1987.
În anul 1984 a asigurat asistenţa tehnică a avioanelor IAR-93 participante la Parada aeriană organizată cu ocazia sărbătoririi zilei de 23 august, împreună cu tehnicienii din subordine şi în cooperare cu personalul tehnic de la S.L.A şi echipa service a Î. Av. Craiova.
În întreaga activitate a exploatat toate tipurile de avioane care au fost în înzestrarea unităţii-MIG-15, 17, IAR-93, fiind recompensat cu mai multe ordine şi medalii.”1